NU PROBEREN

Restitutiebeleid

De laatste update van dit Restitutiebeleid is 27 oktober 2021.

Terugbetalingen voor de aankoop van mSpy Software worden geregeld door dit Restitutiebeleid.

LEES AANDACHTIG VOORDAT JE JE BESTELLING PLAATST, WANT HET BEPAALT JE RECHTEN MET BETREKKING TOT JE AANKOPEN, INCLUSIEF ESSENTIËLE BEPERKINGEN EN UITSLUITINGEN.

Als je mSpy Software hebt gekocht via een online winkel van derden (wederverkopers van derden) en je wilt je geld terug, dan moet je de terugbetaling aanvragen bij je wederverkoper, waar je mSpy Software hebt gekocht. Meer details vind je hier.

Algemeen

Als je technische problemen hebt met de Software, die niet kunnen worden opgelost door het mSpy Customer Support Center, kun je in aanmerking komen voor een volledige terugbetaling in overeenstemming met het hieronder beschreven restitutiebeleid. We zijn er echter van overtuigd dat de meeste claims voor terugbetaling vermeden kunnen worden als je professionele hulp van ons Customer Support Center accepteert. Om contact op te nemen met het Customer Support Center kun je schrijven naar support@mspy.com .


Voorwaarden voor terugbetaling

Afhankelijk van de toepasselijke wetgeving en de voorwaarden van dit Restitutiebeleid, kun je in aanmerking komen voor een volledige terugbetaling binnen 14 dagen na de dag van je aankoop, zolang de redenen voor terugbetaling niet in strijd zijn met de hieronder beschreven voorwaarden van het Restitutiebeleid.

Na het verstrijken van 14 dagen na de aankoopdatum wordt geen terugbetaling meer verleend.

Het verzoek om terugbetaling kan alleen gelden voor het primaire (eerste) mSpy abonnement.

Als je aanvullende abonnementen in een andere bestelling hebt gekocht, wordt geen terugbetaling verleend. Je terugbetaling kan slechts één keer worden uitgegeven. Als je op een later tijdstip een ander mSpy-abonnement koopt, geldt daarvoor niet hetzelfde terugbetalingsverzoek.

Er wordt geen terugbetaling verleend als de gebruiker zijn privé-coderingssleutel is kwijtgeraakt, wat heeft geleid tot verlies van gegevens, tijdelijk verlies van toegang tot het controlepaneel van de gebruiker of andere ongemakken voor de gebruiker.

Er wordt geen terugbetaling verleend indien een gebruiker weigert de mSpy Software opnieuw te installeren of te koppelen in geval van een uitgevoerde upgrade van het besturingssysteem op het doelapparaat.

Er wordt geen terugbetaling gedaan als het doelapparaat van de gebruiker niet voldoet aan het mSpy Compatibiliteitsbeleid.

Er wordt geen terugbetaling verleend als het doelapparaat de verbinding met het mSpy-abonnement heeft verloren door het ontbreken van internettoegang, een fabrieksreset of een update naar de nieuwste versie van het besturingssysteem.

Er kan geen terugbetaling worden uitgegeven aan een gebruiker indien de redenen voor een terugbetaling volledig buiten de controle van mSpy liggen. Deze omvatten, maar zijn niet beperkt tot:

  • een doeltelefoon is geen eigendom van een gebruiker of doeltelefoon wordt niet gebruikt door je kind of afdeling;
  • een doeltelefoon heeft geen internettoegang (geen geld meer op de doeltelefoonrekening, tijdelijke dienstonderbreking, roaming-gerelateerd probleem, enz;)
  • de carrier operator wordt veranderd door een gebruiker van de doeltelefoon, wat leidt tot het verlies van internetconnectiviteit en bijgevolg een slechte werking van mSpy Software;
  • update van het besturingssysteem van een doeltelefoon;
  • een doeltelefoon is teruggezet naar de oorspronkelijke fabrieksinstellingen;
  • een gebruiker volgt niet de installatierichtlijnen van onze klantenondersteuning via e-mail of telefoongesprek;
  • een gebruiker accepteert geen technische assistentie;
  • een gebruiker heeft geen fysieke toegang tot een doeltelefoon of is het wachtwoord om deze te ontgrendelen vergeten;
  • een gebruiker heeft de gegevens niet ontvangen die op een doeltelefoon waren opgeslagen voordat mSpy erop werd geïnstalleerd;
  • een doelapparaat draait een niet-ondersteund besturingssysteem. De volgende besturingssystemen worden NIET ondersteund: Symbian Belle, Windows Phone, Windows Mobile, BlackBerry 10 of Bada;
  • een gebruiker was van plan mSpy op meer dan één doelapparaat te gebruiken na aankoop van één abonnement, tenzij de gebruiker een abonnement heeft gekocht dat het mogelijk maakt mSpy tegelijkertijd op meerdere doelapparaten te gebruiken;
  • persoonlijke redenen (ik ben van gedachten veranderd, ik heb per ongeluk een aankoop gedaan, software werd niet gebruikt, enz);
  • een gebruiker kan of wil niet jailbreaken (voor iOS) of rooten (voor Android) om gebruik te maken van geavanceerde functies (WhatsApp, Skype, Viber monitoring etc.), die door het aangeschafte abonnement worden geleverd;
  • mSpy Software werd ontkoppeld of beschadigd door antivirussoftware, de eigenaar van het doelapparaat of andere diensten.

mSpy zonder Jailbreak oplossing

Er kan geen terugbetaling aan een gebruiker worden gedaan als de redenen voor een terugbetaling volledig buiten de controle van mSpy liggen. Deze omvatten, maar zijn niet beperkt tot:

  • een doeltelefoon is geen eigendom van een gebruiker of doeltelefoon wordt niet gebruikt door je kind of afdeling;
  • een gebruiker heeft geen iCloud-referenties voor een doelapparaat of ze zijn niet up-to-date;
  • iCloud-back-up kan door een gebruiker niet worden geactiveerd op een doelapparaat, ook al is het technisch mogelijk;
  • een doelapparaat heeft geen dagelijkse Wi-Fi-verbinding;
  • verandering van provider leidt tot verlies van internetverbinding en daardoor tot een slechte werking van de mSpy Software;
  • een gebruiker volgt niet de installatierichtlijnen van onze klantenondersteuning via e-mail of telefoongesprek;
  • een gebruiker was van plan mSpy op meer dan één doelapparaat te gebruiken na aankoop van één abonnementsplan, tenzij de gebruiker een abonnement heeft gekocht dat het mogelijk maakt mSpy tegelijkertijd op meerdere doelapparaten te gebruiken;
  • persoonlijke redenen (ik ben van gedachten veranderd, ik heb per ongeluk een aankoop gedaan, software werd niet gebruikt, enz);
  • een doelapparaat heeft niet genoeg ruimte in iCloud voor het opslaan van back-ups en een gebruiker is niet in staat deze te vergroten;
  • een gebruiker heeft de gegevens die vóór de installatie van mSpy Software op het iCloud-account waren opgeslagen niet ontvangen.
  • 2-factor/2-staps-verificatie is ingeschakeld op een doelapparaat en een gebruiker kan of wil dit niet uitschakelen.

Producten van derden

Er kan geen terugbetaling worden verleend aan een gebruiker indien de redenen voor een terugbetaling volledig buiten de controle van mSpy liggen. Deze omvatten, maar zijn niet beperkt tot:

  • verandering van carrier die leidt tot verlies van internetconnectiviteit en dientengevolge een slechte werking van de producten van derden;
  • een gebruiker volgt niet de installatierichtlijnen van de klantenservice van derden via e-mail, telefoon of Live Chat;
  • persoonlijke redenen (ik ben van gedachten veranderd, ik heb per ongeluk een aankoop gedaan, Software werd niet gebruikt, enz;)
  • een gebruiker heeft richtlijnen, instructies, gebruiksvoorwaarden, licentieovereenkomst en/of andere overeenkomsten, documenten en aanbevelingen, aangeboden door leveranciers van dergelijke producten over het juiste gebruik, niet uitgevoerd of de gebruiker heeft deze geschonden.

Telefonische ondersteuning

mSpy biedt Telefonische Ondersteuning voor gebruikers die een zeer gepersonaliseerd niveau van technische ondersteuning via de telefoon zoeken. Gebruikers kunnen bevoorrechte technische telefonische ondersteuning krijgen bij herinstallatie, uitleg over de werking van de geavanceerde functies, en een gebruiker kan een gids krijgen voor jailbreak/root voor een doelapparaat.

De telefonische ondersteuning wordt in geen geval terugbetaald.

Gebruikers kunnen mAssistance gebruiken voor toegang op afstand tot een doelapparaat voor het uitvoeren van jailbreak/root, installatie, aanpassing enzovoort (via TeamViewer).

Deze optionele dienst wordt niet terugbetaald.

Gebruikers die niet kiezen voor mSpy Telefonische Ondersteuningsdiensten en/of mAssistance blijven toegang houden tot de standaard technische ondersteuning en standaard mSpy support opties die zonder extra kosten worden aangeboden (alleen via e-mail of Live Chat).

Verlenging van het abonnement

Niet terugbetaalbaar.

Upgrades / Downgrades

Voor Upgrades of Downgrades naar of van mSpy abonnementen wordt geen terugbetaling verleend.

Terugbetalingsprocedure

Je moet je terugbetalingsverzoek sturen naar de factureringsafdeling van mSpy op refund@mspy.com . Wij accepteren geen terugbetalingsverzoeken die via Live Chat of per telefoon worden ingediend. De beslissing tot terugbetaling wordt zo snel mogelijk genomen. Houd er bij de afgifte van de terugbetaling rekening mee dat er per transactie 9% van het terugbetaalde bedrag wordt afgetrokken om de kosten te dekken die banken en betalingsverwerkers in rekening brengen.

Chargeback

In het geval van een terugboeking door een creditcardmaatschappij (of een vergelijkbare actie door een andere door ons toegestane betalingsprovider) in verband met je aankoop van een of meer abonnementen, ga je ermee akkoord dat we de toegang tot alle accounts die je bij ons hebt kunnen opschorten. De reactivering van een account wordt naar ons goeddunken verwerkt en pas nadat wij de onbetaalde aankoop(en) hebben ontvangen.

Kosten als gevolg van chargebacks of andere betalingsgeschillen die door jou, je bank of een Betaalprovider zijn ingesteld, en geschillen waarvoor boekhoudkundige of juridische diensten nodig zijn, komen voor jouw rekening. Onze herstelkosten zijn momenteel vastgesteld op $45 (US Dollars).